Aktualności


DOSTAWA OBIADÓW SENIOR+

Data:
Kategoria: Oferty/Zapytania

Dotyczy: zapytania o cenę- DOSTAWA OBIADÓW SENIOR+

            W związku z prowadzoną działalnością Dziennego Domu Seniora, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzesku kierując się zasadą konkurencyjności i efektywnego zarządzania finansami kieruje zapytanie o cenę, w celu rozeznania rynku i realizacji zamówienia pod nazwą: „OBIADY SENIOR+”, o zakresie i charakterze określonym poniżej:

„OBIADY SENIOR+”

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa obiadów dla uczestników Dziennego Domu Seniora do miejsca działalności Zamawiającego tj. Brzesko, ul. Okocimska 44.
  2. Obiady muszą być dostarczane codziennie w dni robocze dla 20 osób w okresie od 02-01-2025 umowy do 31-12-2025.
  3. Zamawiający wymaga aby obiady dostarczane były w porze obiadowej w godz. 13.00-14.00.
  4. Obiady mają być dostarczane w termosach z zachowaniem reżimu sanitarnego.
  5. W przypadku dania jarskiego powinna być dodatkowo zupa.
  6. Wykonawca nie może odmówić przygotowania dań, które będą chcieli seniorzy.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości obiadów w przypadku braku chętnych 20 osób zrekrutowanych do uczestnictwa w zajęciach, oraz w przypadku czasowej nieobecności uczestników w szczególności z powodu choroby.
  8. Zamawiający będzie na bieżąco (dzień wcześniej) zgłaszał konieczność dostarczenia danej ilości obiadów.
  9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia obiadów dla określonej diety.
  10. Zamawiający wymaga aby Dostawca ustalał miesięczny jadłospis z uwzględnieniem alergenów i przekazywał Zamawiającemu. Dostawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
  11. Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana na podstawie kryterium: cena 60%, doświadczenie w żywieniu seniorów- 40%
  12. Sposób oceny ofert.
    1. Kryterium: cena zamówienia brutto – 60
      1. Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt.
      2. Obliczenie punktacji pozostałych ofert nastąpi wg wzoru:

                                                                              Najniższa cena

Liczba punktów oferty ocenianej =  ———————————- × 60 

                                                                       Cena oferty badanej

 

  1. Kryterium doświadczenie max 40 pkt.
    1. Za każdy rok realizacji zamówień posiłków na rzecz seniorów po 10 pkt, nie więcej niż 40 pkt za 4 lata pracy (potwierdzone referencjami).
  2. Oferty cenowe na realizację powyższej dostawy wraz z referencjami prosimy przekazać pocztą zwrotną (drogą mailową na adres:arogula@mops.brzesko.pl) w terminie do 06-12-2024, godz. 12.00 według wzoru stanowiącego załącznik nr 1. W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 14-66-315-83 w dni robocze w godzinach od 8.00- 15.00. Osoby do kontaktu: Marta Wasil, Anna Rogula.

MOPS w Brzesku informuje, iż zapytanie składane jest w celu rozeznania rynku i złożenie oferty nie jest równoznaczne z zawarciem umowy na dostawę. MOPS w Brzesku po rozeznaniu skontaktuje się z wybranym dostawcą, w celu zawarcia umowy.

                                                                                                                              Dyrektor MOPS w Brzesku

                                                                                                                   mgr Bogusława Czyżycka – Paryło

Załącznik nr 1 – formularz oferty.pdf