Aktualności
DOSTAWA OBIADÓW SENIOR+
Dotyczy: zapytania o cenę- DOSTAWA OBIADÓW SENIOR+
W związku z prowadzoną działalnością Dziennego Domu Seniora, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzesku kierując się zasadą konkurencyjności i efektywnego zarządzania finansami kieruje zapytanie o cenę, w celu rozeznania rynku i realizacji zamówienia pod nazwą: „OBIADY SENIOR+”, o zakresie i charakterze określonym poniżej:
„OBIADY SENIOR+”
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa obiadów dla uczestników Dziennego Domu Seniora do miejsca działalności Zamawiającego tj. Brzesko, ul. Okocimska 44.
- Obiady muszą być dostarczane codziennie w dni robocze dla 20 osób w okresie od 02-01-2025 umowy do 31-12-2025.
- Zamawiający wymaga aby obiady dostarczane były w porze obiadowej w godz. 13.00-14.00.
- Obiady mają być dostarczane w termosach z zachowaniem reżimu sanitarnego.
- W przypadku dania jarskiego powinna być dodatkowo zupa.
- Wykonawca nie może odmówić przygotowania dań, które będą chcieli seniorzy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości obiadów w przypadku braku chętnych 20 osób zrekrutowanych do uczestnictwa w zajęciach, oraz w przypadku czasowej nieobecności uczestników w szczególności z powodu choroby.
- Zamawiający będzie na bieżąco (dzień wcześniej) zgłaszał konieczność dostarczenia danej ilości obiadów.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia obiadów dla określonej diety.
- Zamawiający wymaga aby Dostawca ustalał miesięczny jadłospis z uwzględnieniem alergenów i przekazywał Zamawiającemu. Dostawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
- Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana na podstawie kryterium: cena 60%, doświadczenie w żywieniu seniorów- 40%
- Sposób oceny ofert.
- Kryterium: cena zamówienia brutto – 60
- Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt.
- Obliczenie punktacji pozostałych ofert nastąpi wg wzoru:
- Kryterium: cena zamówienia brutto – 60
Najniższa cena
Liczba punktów oferty ocenianej = ———————————- × 60
Cena oferty badanej
- Kryterium doświadczenie max 40 pkt.
- Za każdy rok realizacji zamówień posiłków na rzecz seniorów po 10 pkt, nie więcej niż 40 pkt za 4 lata pracy (potwierdzone referencjami).
- Oferty cenowe na realizację powyższej dostawy wraz z referencjami prosimy przekazać pocztą zwrotną (drogą mailową na adres:arogula@mops.brzesko.pl) w terminie do 06-12-2024, godz. 12.00 według wzoru stanowiącego załącznik nr 1. W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 14-66-315-83 w dni robocze w godzinach od 8.00- 15.00. Osoby do kontaktu: Marta Wasil, Anna Rogula.
MOPS w Brzesku informuje, iż zapytanie składane jest w celu rozeznania rynku i złożenie oferty nie jest równoznaczne z zawarciem umowy na dostawę. MOPS w Brzesku po rozeznaniu skontaktuje się z wybranym dostawcą, w celu zawarcia umowy.
Dyrektor MOPS w Brzesku
mgr Bogusława Czyżycka – Paryło